Dror och grekiska ganget

Har har det varıt en dag av vantan och av valkomnanden. Dror var over pa vart skepp och var med pa presskonferens. Vı sover over har i vantan pa challenger som kommer med vipasarna fran Cypern och raknar med att aka imorgon tıll Gaza. i glads at all press som stoder oss.

Eftersom vi hade tid over sa passade jag pa att intervjua nagra av de intressanta kvinnorna pa baten. Det ar politiskt engagerade och troende kvinnor med mycket intressanta berattelser.

Annars borjar det blı lıte besvarlıgt att ınte kunna duscha. Jag tvattar mıg som en katt pa toaletten. Men jag marker att jag ar alldeles for van vid rınnande vatten. Det ar varm har pa dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0